Group 8 Medical Relief Dec 2015

December 1, 2015

今年的教會菲律賓醫療援助短宣,由搭飛機出發開始已經經歷了神的恩典和保守!感謝主先。哈哈:D

而我們小組的目標是要享受整個旅程,在神內更合一,喜樂地去事奉同更多由神而來的愛在我們當中。

感恩在整個旅程當中,處處都笑聲不斷,除了弟兄姊妹之間感情的建立,我們還發現Clark既食物進步了,一直無啖好食的SM City今年充滿驚喜 <相信還有更多美食等我們發掘>

令我們鼓舞既係HG組-Ivan弟兄都有參加,雖然事奉當中可能有困難,但我相信神看重既係我地一顆願意既心,而在事奉上都能看見每一位弟兄姐妹的成長,由最初第一次MR既無從入手,到現在無論教會既安排,弟兄姐妹的事奉都愈來愈井井有條,最高興既係每年都認識到唔同組既弟兄姐妹,其實MR係一個好好既機會同其他小組弟兄姐妹建立關係。

今年對於我來說是特別的,因為除左Counselling…Health Talk,我還嘗試了Children Church.而在Children Church事奉既時候,神更回應了我的禱告,令我知道我做緊既野係神既心意。

在事奉當中我深深感受到神對每一位弟兄姐妹既帶領都係真實既,就算我地係需要好早起身,但當開工既時候,每一位臉上係帶著喜樂既,眼裡都充滿神既愛去事奉。我好感恩我地能一起做神既工作,果種合一和喜樂常常打動我。

每一次都見到大家又成長了,聖靈既火復興了!繼續為主燃燒吧!

完左整個MR後,我地發現神已一一應允左我地既禱告~~~~Yeah!!!

(哥林多後書 1:20) 神的應許,不論有多少,在基督都是是的。所以藉著他也都是實在的,叫神因我們得榮耀。

Share to: